Ο Elon Musk πιέζει για αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται τα links ειδήσεων στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X (πρώην Twitter), σε μια κίνηση που θα μπορούσε να υπονομεύσει τη δυνατότητα των ΜΜΕ να προσελκύσουν κοινό.
Η πλατφόρμα X προσανατολίζεται στο να αφαιρέσει τον τίτλο και το κείμενο, διατηρώντας μόνο την κύρια εικόνα από το link, στις περιπτώσεις ειδησεογραφικών άρθρων που θα αναρτώνται στην πλατφόρμα, ανέφερε ο Musk.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται πιθανότατα στην προσπάθεια του Musk να κάνει τους χρήστες να περνούν περισσότερο χρόνο στην X και να τους ωθήσει να επιλέξουν τη συνδρομητική υπηρεσία.
Δεν είναι σαφές πώς η κίνηση αυτή θα επηρεάσει τους διαφημιζόμενους στην πλατφόρμα που ο Musk ισχυρίστηκε τον Ιούλιο ότι έχει 540 εκατομμύρια χρήστες σε μηνιαία βάση.
Αυτή τη στιγμή, τα ειδησεογραφικά links εμφανίζονται στο timeline των χρηστών ως “κάρτες” μαζί με μια εικόνα, τη διεύθυνση της πηγής και έναν συνοπτικό τίτλο. Αυτή η μορφή βοηθά τα ΜΜΕ στην προσέλκυση κλικ και αναγνωστών.
Με τις αλλαγές, ο Musk παρουσιάζει την πλατφόρμα X ως πιο φιλική στους δημιουργούς περιεχομένου. Οι συνδρομητές Premium θα μπορούν πλέον να δημοσιεύουν βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας, οι αναρτήσεις τους να εμφανίζονται ψηλότερα και να λαμβάνουν επίσης ένα μερίδιο από τις πωλήσεις διαφημίσεων.