19.3 C
Athens
May 2, 2024
Image default
BUSINESS

Sleed: Το προφίλ της ελληνικής εταιρείας που «σαγήνεψε» το Olympia Group

Ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα deal δουλευόταν τους τελευταίους μήνες στην αγορά του Digital Marketing & E-commerce στην Ελλάδα. Πρόκειται για την στρατηγική επένδυση του Olympia Group στην εταιρεία Sleed.

Ήδη ο CEO του Olympia Group, Ρόμπυ Μπουρλάς, στο πλαίσιο της συμφωνίας, απέκτησε τη θέση του προέδρου στο ΔΣ της Sleed (όπως προκύπτει από σχετική καταχώρηση της εταιρείας στο ΓΕΜΗ), ενώ στο ΔΣ της Sleed συμμετέχει και ο Νίκος Βαρβαδούκας, γνωστό στέλεχος του λιανεμπορίου, VP Brand & Customer του Public Group και πρωτεργάτης σε πολλές συμφωνίες του ομίλου για το οικοσύστημα των startups.

Η Sleed ιδρύθηκε το 2010 από τον Στέλιο Ηλιάκη και τον Ευάγγελο Κοτσώνη και είναι από τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο του digital marketing στην Ελλάδα.

Διαθέτει περισσότερες από 190 διακρίσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε διοργανώσεις που σχετίζονται με το e-business, τα social media και το design, ενώ έχει συμπεριληφθεί στα Best Workplaces στην Ελλάδα. Είναι Premier Partner της Google, Facebook Marketing Partner και Shopify partner. Προσφέρει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών, που συνδυάζουν το marketing με την τεχνολογία, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των επιχειρήσεων και τον τρόπο με το οποίο προσεγγίζουν την αγορά.

H Sleed απασχολεί περισσότερους από 100 εργαζόμενους, καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα από δεξιότητες, όπως μάρκετινγκ, τεχνολογία, δημιουργικό, και βαθιά κατανόηση του χώρου του e-business.

Υπενθυμίζεται ότι η Sleed απορρόφησε την ομάδα του τμήματος Web & Mobile της eXtend, η οποία έρχεται να προσφέρει την εμπειρία και την τεχνογνωσία της στο development τμήμα της εταιρείας. Η eXtend ιδρύθηκε το 2005 και απασχολεί 20 εργαζόμενους. Στόχος της είναι ένα επιλεγμένο πελατολόγιο, στο οποίο να μπορεί να προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις σε Web development, Mobile application development, ERP και Hosting Services. Στο πελατολόγιο της περιλαμβάνονται εταιρείες όπως οι NEF-NEF, Public, ACS, Swissport, LE MONDE, MAPFRE, e-satisfaction, Barilla, Molinari, Semeli κ.ά.

Ειδικότερα οι υπηρεσίες που παρέχει η Sleed καλύπτουν όλο το φάσμα των αναγκών που έχει μια εταιρεία σχετικά με το digital marketing, και σε γενικές γραμμές δομούνται στις εξής μεγάλες κατηγορίες:

  • Digital Media: Δημιουργία, διαμόρφωση και ανάπτυξη της Online παρουσίας μιας εταιρείας, αξιοποιώντας όλα τα media buying κανάλια, όπως Google Ads, YouTube, Social Ads και γενικότερα paid media τα οποία αγοράζονται με programmatic ή μη τρόπο.
  • Content: Παροχή υπηρεσιών Content Development, Video Production, Social Media Presence και Community Management.
  • Web Development: Ανάπτυξη web development projects, Apps ή eCommerce projects.
  • Growth: Σε αυτό το κομμάτι βρίσκονται όλες οι υπηρεσίες που βοηθούν τον πελάτη να αναπτυχθεί και αποτελούν περισσότερο πρακτική, παρά media buying. Παραδείγματα τέτοιων υπηρεσιών είναι το Search Engine Optimization, Marketing Automations Management, Advanced Analytics, UX/UI and Conversion Rate Optimization, κ.λπ.

Το πελατολόγιο της Sleed περιλαμβάνει επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και από διαφορετικούς κλάδους. Από μεγάλες εταιρείες και brands, όπως είναι οι Vodafone, Toyota, Frezyderm, MSD, BSB, KFC, Wurth, Heron και Bodytalk, αλλά και μεγάλα e-shops όπως η Cosmos Sport, το Praktiker και το Spitishop, μέχρι και μικρότερες επιχειρήσεις, οργανισμούς και brands, τα οποία παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και θέλουν να αξιοποιήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει ένα digital agency, όπως η Sleed.

Related posts

Αύξηση τζίρου και κερδών το 2022 για την R Energy 1

banks

Συνεργασία Αναπτυξιακής Τράπεζας με ΣΕΠΕ

banks

ΕΠΑνΕΚ: Συμμετοχή επιχειρήσεων σε ψηφιακές εκθέσεις με τη δράση «Επιχειρούμε Έξω»

banks

Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη: Ρεκόρ επιστροφής ασφαλίστρων για τον «Ασφαλιστικό Γονέα»

banks

Ουκρανία: 32.000 μη στρατιωτικοί στόχοι έχουν υποστεί ζημιές από βομβαρδισμούς από την αρχή του πολέμου

banks

Coca Cola: Εκτίναξη κερδών στα 385 εκατ. στο εξάμηνο

banks