21.9 C
Athens
May 1, 2024
Image default
BUSINESS

Νέα υπηρεσία για προσωποποιημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση από την Attica Bank

Η Attica Bank εμπλουτίζει τα κανάλια εξυπηρέτησης των πελατών της, υιοθετώντας πιο ευέλικτες και προσωποποιημένες υπηρεσίες για κάθε τους ανάγκη. Αναγνωρίζοντας την αξία της γρήγορης και άμεσης εξυπηρέτησης, όπου κι αν βρίσκεται ο πελάτης, η τράπεζα δημιούργησε τη νέα προσωποποιημένη τηλεφωνική υπηρεσία Your Attica.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, επικοινωνώντας τηλεφωνικά με την εξειδικευμένη ομάδα τραπεζικών συμβούλων του «Your Attica», οι πελάτες εξυπηρετούνται όπως και σε ένα φυσικό κατάστημα, κάνοντας τις συναλλαγές τους, λαμβάνοντας συμβουλές για προϊόντα και υπηρεσίες και βρίσκοντας λύσεις για τις καθημερινές τραπεζικές ανάγκες τους με ασφάλεια και ταχύτητα.

Το «Your Attica» λειτουργεί καλώντας την ειδική τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης (210 3669009) με διευρυμένο ωράριο (Δευτέρα – Παρασκευή, από τις 9.00 έως τις 17.00). Η νέα υπηρεσία στελεχώνεται από εξειδικευμένη και έμπειρη ομάδα τραπεζικών λειτουργών, προσφέροντας σύγχρονη προσωποποιημένη επικοινωνία.

Η υπηρεσία «Your Attica» είναι ήδη διαθέσιμη πιλοτικά για τους πελάτες της Αttica Bank στις περιοχές Αγρινίου, Δράμας, Λειβαδιάς, Κομοτηνής, Πύργου και Ρόδου.

Related posts

Intralot: Ο Κ. Φαρρής νέος Γενικός Διευθυντής Τεχνολογίας

banks

Profile: Αύξηση τζίρου 20% στα 30,1 εκατ. ευρώ το 2023

banks

Συμφωνία για νέο ξενοδοχείο στην Αθήνα υπέγραψε η Radisson Hotel

banks

ΟΤΕ: Την διάθεση κερδών και την ακύρωση 7,41 εκατ. ιδίων μετοχών ενέκρινε η ΓΣ

banks

Ζημιές 55,2 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο για τη Lamda Development

banks

ΓΕΚ Τέρνα: Προσαρμοσμένα EBITDA 661,8 εκατ. το 2022

banks