23.5 C
Athens
April 27, 2024
Image default
ECONOMY

7o Prodexpo North: Αυξανόμενο το ενδιαφέρον ξένων ξενοδοχειακών αλυσίδων για Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική

Αυξανόμενο είναι το ενδιαφέρον ξένων ξενοδοχειακών αλυσίδων για τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, αλλά και πανελλαδικά, όπως προκύπτει από όσα έγιναν γνωστά στην ενότητα του 7ου συνεδρίου Prodexpo North για τις νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στην περιοχή.

Την ανυπομονησία της «HotelBrain» να εντάξει νέες ξενοδοχειακές μονάδες στο χαρτοφυλάκιό της τόνισε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και ιδρυτής της εταιρείας, Πάνος Παλαιολόγος, επισημαίνοντας παράλληλα τη μεγαλύτερη δυσκολία που διαπιστώνεται στη Βόρεια Ελλάδα, ιδιαίτερα στη Χαλκιδική, στην εξεύρεση κατάλληλων ακινήτων λόγω της μεγαλύτερης, όπως σημείωσε, συναισθηματικής σύνδεσης των ιδιοκτητών με τα ακίνητά τους.

Κατά τον ίδιο, επίσης, όλα τα projects της εταιρείας στη Βόρεια Ελλάδα έχουν πολύ καλές επιδόσεις, ενώ επίσης εντοπίζει στη Βόρεια Ελλάδα μεγαλύτερο ανθρώπινο ταλέντο στον τομέα της φιλοξενίας.

Η εταιρεία ελέγχει στη Βόρεια Ελλάδα δυο ξενοδοχεία στη Λεπτοκαρυά Πιερίας, ένα στη Θεσσαλονίκη, ένα στη Χαλκιδική, τέσσερα στη Θάσο και δυο στη Μαρώνεια Ροδόπης.

Σύμφωνα, δε, με τον ιδρυτή του Ομίλου Brown Hotels, Leon Avigad, πάγωσε προσωρινά η επένδυση της «Brown Hotels» για την αναβίωση του ιστορικού ξενοδοχείου «Βιέννη» στο διατηρητέο κτήριο που έχει εξαγοράσει στην οδό Εγνατία 2-4 και το ακίνητο θα εκμισθωθεί, πιθανόν σε κολλέγιο. Προχωρά, ωστόσο, το δεύτερο σχέδιο της για τη μετατροπή σε τετράστερο boutique ξενοδοχείο της παλιάς καπναποθήκης «Σακκά-Μιχαηλίδη» στην οδό Δωδεκανήσου, με επένδυση της τάξης των 20 εκατ. ευρώ, ενώ επίσης δεν σταματά να ενδιαφέρεται για τη Θεσσαλονίκη για ξενοδοχεία αλλά στρέφει το ενδιαφέρον της περιμετρικά του πολεοδομικού συγκροτήματος και ενδιαφέρεται για ξενοδοχεία semi-resort.

Παράλληλα η εταιρεία πρόσφατα επεκτάθηκε στη Χαλκιδική, εξαγοράζοντας τα κόκκινα δάνεια δυο ξενοδοχείων της περιοχής, ενώ στους επόμενους 10 μήνες και μέχρι το τέλος του 2024, θα εντάξει στον Όμιλό της άλλα έξι ξενοδοχεία στην Ελλάδα.

Επίσης, η Brown Hotel πρόκειται να δημιουργήσει μία Ακαδημία, για την εκπαίδευση των εργαζομένων του που εντάσσει στο ανθρώπινο δυναμικό των ξενοδοχείων της, ενώ και από  την πλευρά της Hotel Brain που διαθέτει ανάλογη Ακαδημία στην Αθήνα προαναγγέλθηκε η δημιουργία παραρτήματος αυτής στη Θεσσαλονίκη.

Πολλή κίνηση και πολύ momentum «βλέπει» στον ξενοδοχειακό τομέα της Θεσσαλονίκης και ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας Anicon, Αννίβας Βασιλόπουλος, ενώ ο εκτελεστικός πρόεδρος της DHR Services, Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος, εκτιμά ότι ακόμα δεν έχουμε δει τι μπορεί να αποφέρει σε όρους τουριστικών ροών προς τη Χαλκιδική ο δεύτερος διάδρομος προσαπογειώσεων στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, καθώς το γεγονός ότι η διάρκεια της πτήσης προς Θεσσαλονίκη από την Κεντρική Ευρώπη είναι μια ώρα συντομότερη, σε σχέση   με τα νησιά του Αιγαίου και δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στους tour operators, να χρησιμοποιήσουν το ίδιο αεροσκάφος ακόμα και τρεις φορές ημερησίως, έναντι δυο φορών όταν πετούν προς τα νησιά του Αιγαίου.

Τόνισε, ωστόσο, επίσης πως πρέπει να γίνει καλύτερο branding στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική και να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες των συνεργειών.

Related posts

ΕΕ: Η Ελλάδα παραβιάζει τους κανόνες για δημόσιες συμβάσεις

banks

EEA: Να επεκταθούν και στα τρόφιμα, τα κυβερνητικά μέτρα κατά της ακρίβειας

banks

Mέσω POS η ΑΑΔΕ σκανάρει το σύνολο της αγοράς

banks

Μειωμένα ενοίκια: Το χρονοδιάγραμμα συμψηφισμών και πληρωμών στους ιδιοκτήτες

banks

Από 4 Ιανουαρίου οι αιτήσεις επιχορήγησης επιχειρήσεων εστίασης για θερμαντικά σώματα

banks

Προεξοφλούνται τα ακριβά μνημονιακά δάνεια

banks