23 C
Athens
May 24, 2024
Image default
WORLD

Black Friday: Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ σημείωσαν ρεκόρ διαδικτυακών αγορών, σύμφωνα με την Adobe

Οι καταναλωτές κατά τη Black Friday ξόδεψαν το ποσό ρεκόρ των 9,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων online στις ΗΠΑ, ανέφερε η Adobe Analytics, παρουσιάζοντας ένα θετικό σημάδι για τους λιανοπωλητές που αντιμετωπίζουν χαμηλές προβλέψεις πωλήσεων για την περίοδο των εορτών.

Η ζήτηση για ηλεκτρονικά είδη, έξυπνα ρολόγια, τηλεοράσεις και ηχητικό εξοπλισμό βοήθησε στην αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων της συγκεκριμένης ημέρας κατά 7,5% σε σύγκριση με πέρυσι. Οι καταναλωτές επέκτειναν τον προϋπολογισμό τους στηριζόμενοι στις επιλογές buy-now, pay-later, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 72% σε σχέση με την εβδομάδα πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών, αναφέρει δημοσίευμα του Bloomberg.

Η άνοδος αυτή σηματοδοτεί ανάκαμψη από την περσινή εορταστική περίοδο, όταν ο υψηλός πληθωρισμός έπληξε τις τσέπες των καταναλωτών και οι επιχειρήσεις λιανικής έκαναν μεγάλες εκπτώσεις για να απαλλαγούν από τα συσσωρευμένα εμπορεύματα. Φέτος, οι αγορές για τις γιορτές αποτελούν σημείο αναφοράς για την ανθεκτικότητα των καταναλωτών στις ΗΠΑ, καθώς οι αποταμιεύσεις από την εποχή της πανδημίας λιγοστεύουν και τα επιτόκια παραμένουν σε υψηλά επίπεδα άνω των 20 ετών.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με ξεχωριστή μέτρηση της Salesforce Inc., χάρη στα υποδήματα, τα αθλητικά είδη, τις υπηρεσίες υγείας και ομορφιάς. Τα είδη ένδυσης, το σπίτι και τα προϊόντα ομορφιάς παρουσίασαν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις τις ημέρες που προηγούνται της Cyber Monday στις 27 Νοεμβρίου μπορούν να δώσουν στις εταιρείες μια πρώιμη αίσθηση των εορταστικών επιδόσεων, καθώς αναμένουν τα χαμηλότερα εμπορικά δεδομένα. Ωστόσο, οι αρχικές προβλέψεις για τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο δείχνουν δυσοίωνη αύξηση των πωλήσεων.

Στις ΗΠΑ, η Salesforce προέβλεψε ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 1% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου σε σύγκριση με το 2022, ο βραδύτερος ρυθμός των τελευταίων τουλάχιστον πέντε ετών. Η Adobe αναμένει ότι τα έσοδα θα αυξηθούν κατά 4,8%, πολύ πίσω από τον προ πανδημίας μέσο ετήσιο ρυθμό του 13%. Οι δύο εταιρείες αναλύουν διαφορετικές συναλλαγές, γεγονός που εξηγεί τη διαφοροποίηση των αριθμών.

Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify Inc. με έδρα τον Καναδά δήλωσε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις της Black Friday αυξήθηκαν κατά 22%, με αιχμή τα είδη ένδυσης, την προσωπική φροντίδα και τα κοσμήματα.

Related posts

Νέες επιθέσεις των ΗΠΑ κατά των ανταρτών Χούθι

banks

Ρωσία: Πρόστιμο 400 χιλιάδες ρουβλιών στην Apple

banks

Φον ντερ Λάιεν: Σήμερα είναι μια ιστορική ημέρα

banks

Αίγυπτος: Τηλεφωνική επικοινωνία του ΥΠΕΞ Σούκρι με τον Αμερικανό ομόλογό του για την κατάσταση στη Γάζα

banks

Ένας απαγορευμένος έρωτας στην κυβέρνηση του Βερολίνου;

banks

ΥΠΕΞ Κύπρου για παρουσία Αμερικανού βουλευτή στα κατεχόμενα: Παραβίαση του Διεθνούς Δικαίου

banks