19 C
Athens
May 1, 2024
Image default
NATIONAL BANK

Mobile app για νέους “λανσάρει” η Εθνική Τράπεζα

Στροφή στο νεανικό κοινό με νέο mobile app -το οποίο θα είναι διαθέσιμο από τον Νοέμβριο- κάνει η Εθνική Τράπεζα με στόχο να καταστήσει τα τραπεζικά προϊόντα και τις υπηρεσίες ελκυστικά στους νέους 18 έως 35 ετών ποντάροντας στο user experience.

Η νέα εφαρμογή, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο, απευθύνεται κυρίως στους νέους χρήστες οι οποίοι δεν έχουν πρόσβαση ή δεν ενδιαφέρονται για τα παραδοσιακά τραπεζικά προϊόντα.  Πράγματι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των σχετικών ερευνών αγοράς στην Ελλάδα, οι νέοι έως 35 ετών είτε δεν έχουν σχέση με τις τράπεζες είτε στρέφονται σε ξένες fintechs προκειμένου να κάνουν τις συναλλαγές τους με εύχρηστο τρόπο, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες ταυτοποίησης και επαλήθευσης.

Αυτό που αναζητούν οι millennials αλλά -πολύ περισσότερο- η Gen Z είναι να διαχειρίζονται τα χρήματά τους μέσα από ένα ψηφιακό πορτοφόλι στο κινητό τους, κάνοντας μεταφορές, πληρωμές, αγορές κ.λπ., χωρίς έγγραφα, γραφειοκρατία και επισκέψεις στο κατάστημα. Αυτός είναι ο λόγος που ανάλογα “ψηφιακά πορτοφόλια” έχουν ήδη κυκλοφορήσει από διεθνείς παίκτες, όπως το Viber Pay, αλλά και εγχώριους παίκτες όπως το Payzy της Cosmote.

Ειδικά για το νέο mobile app της Εθνικής -το οποίο προετοιμαζόταν για περισσότερο από ένα έτος- πληροφορίες του Capital.gr αναφέρουν ότι διαθέτει εύχρηστο και λειτουργικό interface με έντονα στοιχεία gamification -λειτουργίες, δηλαδή, που “μιμούνται” τα βιντεοπαιχνίδια.

Επιπλέον, διαθέτει εύχρηστες και fun λειτουργίες με τις οποίες οι χρήστες μπορούν να στέλνουν χρήματα σε φίλους, να μοιράζονται τους λογαριασμούς, να δημιουργούν “πορτοφόλια” για συγκεκριμένο σκοπό είτε ατομικά είτε μαζί με τους φίλους τους – π.χ. για ένα ταξίδι, να λαμβάνουν επιστροφή χρημάτων από τις αγορές τους, να απολαμβάνουν εκπτώσεις σε συνεργαζόμενους εμπόρους, να συμμετέχουν σε κληρώσεις με δώρα κ.λπ.

Τρία επίπεδα onboarding

Το app, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για λήψη τον Νοέμβριο μέσω του App Store, περιλαμβάνει τρεις “πίστες” ωρίμανσης. Στην πρώτη πίστα, ο χρήστης ορίζει μόνο όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης (χωρίς ταυτοποίηση) ώστε να μπορεί να πλοηγηθεί στο app και να παρακολουθεί τις προσφορές χωρίς να μπορεί, ωστόσο, να κάνει συναλλαγές.

Στη δεύτερη “πίστα”, ο χρήστης ταυτοποιείται μέσω του gov.gr και μπορεί να κάνει συναλλαγές όπως μεταφορές χρημάτων, μοίρασμα λογαριασμού μέσω του IRIS κ.λπ., με συγκεκριμένα ανώτατα όρια συναλλαγών.

Στο τρίτο επίπεδο onboarding, ο χρήστης εγγράφεται με τα πλήρη στοιχεία του (know your customer) και κάνει ουσιαστικά αναβάθμιση στην πλήρη λειτουργικότητα του νέου app της Εθνικής Τράπεζας. Σε περίπτωση που ο πελάτης χρειαστεί επιπλέον προϊόντα και υπηρεσίες -όπως δάνεια ή εξειδικευμένα επενδυτικά προϊόντα- θα μπορεί πολύ εύκολα να μεταπηδήσει στο κλασικό mobile banking app της Εθνικής Τράπεζας.

Με αυτό το τελευταίο digital offering, η Εθνική Τράπεζα εμβαθύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των προϊόντων και υπηρεσιών της ακολουθώντας την τάση που επικρατεί στον χρηματοπιστωτικό κλάδο -εντός και εκτός συνόρων. Ανάλογο παράδειγμα είναι η ψηφιακή τράπεζα Snappi που ετοιμάζει η Τράπεζα Πειραιώς σε συνεργασία με την ελληνική τεχνολογία Natech, η οποία βρίσκεται εδώ και αρκετούς μήνες σε διαδικασία αδειοδότησης από την Τράπεζα της Ελλάδος.

Related posts

Εθνική Τράπεζα: Μέτρα διευκόλυνσης για επιχειρήσεις, επαγγελματίες και ιδιώτες – «Πάγωμα» δόσεων ως 31/12

banks

Εθνική Τράπεζα: Πιστωτική γραμμή 10 εκατ. ευρώ από την EBRD για την Εθνική Factors

banks

Π. Μυλωνάς (ETE): Δημιουργούνται οι συνθήκες για μεγάλη αύξηση των επενδύσεων

banks

Η Εθνική Τράπεζα συμπληρώνει φέτος 180 χρόνια από την ίδρυσή της

banks

Ολοκλήρωσε τα stress tests η Εθνική Τράπεζα: Αξιοσημείωτη πρόοδος στην ενδυνάμωση του ισολογισμού

banks

Εθνική Τράπεζα: Πώληση απαιτήσεων από χαρτοφυλάκιο ναυτιλιακών δανείων

banks