19.3 C
Athens
May 9, 2024
Image default
BUSINESS

Νέα πλατφόαμ για το Shopflix, οι νέες δυνατότητες

Το SHOPFLIX.gr ανακοίνωσε ότι επενδύει σε νέα πλατφόρμα με στόχο την απόλυτη αγοραστική εμπειρία.

Οπως επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωση, «μετά από δύο μόλις χρόνια ενεργού παρουσίας στην ελληνική αγορά, το SHOPFLIX.gr μελέτησε ενδελεχώς τη συμπεριφορά και τις αγοραστικές ανάγκες των πελατών και προχώρησε σε μια ζωτικής σημασίας αναβάθμιση.

Ανασχεδίασε εξολοκλήρου την πλατφόρμα του, προσθέτοντας στη φαρέτρα του marketplace μία από τις καλύτερες τεχνολογίες ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως. Το ανανεωμένο SHOPFLIX.gr έγινε ακόμα πιο γρήγορο. Παράλληλα, διατηρώντας το χαρακτήρα του, επανασχεδιάστηκε, ώστε να γίνει ακόμα πιο φρέσκο και ξεκούραστο και κάθε χρήστης να βρίσκει εύκολα και γρήγορα ό,τι και αν αναζητά ανάμεσα σε 6,5 εκατομμύρια προϊόντα. Στον ανασχεδιασμό της πλατφόρμας, πρωτεύοντα ρόλο έπαιξε, επίσης, η διευκόλυνση των πάνω από 1.600 ελληνικών επιχειρήσεων που συμμετέχουν στο SHOPFLIX, πουλώντας τα προϊόντα τους.

Συνοψίζοντας, τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας πλατφόρμας:

1. Τεχνολογική καινοτομία: Η νέα πλατφόρμα ενσωματώνει τις πιο προηγμένες τεχνολογίες του κλάδου για να εξασφαλίσει μία αρτιότερη και αποδοτικότερη αγοραστική εμπειρία.

2. Ταχύτητα και απόδοση: Με την εφαρμογή προηγμένων τεχνικών βελτιστοποίησης, η πλατφόρμα προσφέρει αστραπιαίες φορτώσεις σελίδων και αναζητήσεων.

3. Ασφάλεια και σταθερότητα: Η ασφάλεια του χρήστη ήταν πάντα πρωταρχικής σημασίας για το SHOPFLIX. Με την υιοθέτηση των πιο αυστηρών μέτρων ασφαλείας, προσφέρει πάντα ισχυρή προστασία προσωπικών δεδομένων των συναλλαγών και των πελατών του.

4. Ανανεωμένο πελατοκεντρικό design: Ο νέος σχεδιασμός του website, προσφέρει μια φρέσκια και μοντέρνα αισθητική, ενώ διατηρεί την ευκολία πλοήγησης και την ευχρηστία που έχει αγαπήσει η πελατειακή βάση του SHOPFLIX, μέσω υπολογιστή και κινητής συσκευής.

Η νέα του πλατφόρμα που είναι live εδώ και λίγες μέρες αντιπροσωπεύει ένα ορόσημο για την εταιρεία και αποσκοπεί στη βελτίωση της εμπειρίας, τόσο για τα συνεργαζόμενα καταστήματα που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά του, όσο και για τους πελάτες, γι’ αυτό και θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα εργαλεία και λειτουργίες.

Σύσσωμη η ομάδα της εταιρείας που εργάστηκε σκληρά επί μήνες για τη νέα πλατφόρμα, δηλώνει αποφασισμένη να συνεχίσει να πρωτοπορεί και προσκαλεί κάθε καταναλωτή να απολαύσει τη νέα εμπειρία SHOPFLIX».

Related posts

Jumbo: Αύξηση 24% στις πωλήσεις τετραμήνου – Στο +5% η Ελλάδα

banks

Entersoft: Δυνατό α’ τρίμηνο με αύξηση εσόδων 52% και κπφ 106%

banks

Ενίσχυση μέσω… απορρόφησης για τη Νιτσιάκος

banks

Σειρά διακρίσεων για την Info Quest Technologies στα Green Awards

banks

Μείωση τζίρου 74,9% στα τουριστικά γραφεία το γ’ τρίμηνο

banks

Attica Bank – Interamerican: Συνδυαστικό ασφαλιστικό επενδυτικό προϊόν «Capital Invest»

banks